Setman.pl
http://setman.pl/forum/

Spotkajmy się!
http://setman.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=205
Strona 9 z 9

Autor:  vikinger [ środa, 12 sty 2011, 08:38 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

Nie, nie skądże znowu :) Chciałem tylko wzmocnić atmosferę radości :)

Autor:  Łucja2 [ środa, 12 sty 2011, 09:53 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

Radość jest wielka :dance2:

Autor:  mea [ niedziela, 16 sty 2011, 13:05 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

Dziewczyny i Chłopaki (-ku) dzięki wielkie za spotkanie i możliwość Was poznania. Ola... szczególne buziaki (za całokształt).. Andrzej... dzięki za kolejną książkę (jestem już w połowie).

Łucja... mąż czekał?

miłej niedzieli wszystkim
A.

Autor:  NIKOLA2006 [ niedziela, 16 sty 2011, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

Nie ma przypadków...... spotkanie jednak nie w Zakopanem:)))))))) A jednak Mrozy wygrały:)
Skromnie, 8 osobowo i dzieci, kot i pies:D
Rozrzut czasowy różny:D Od 13 do 17 przybywali:D
Zabawne że Ci co mieli najdalej ok 500 km byli najwcześniej a Ci co mieli najbliżej( stolyca) byli późno:P:P Tak tak nie wszyscy, część Wawy była w środku:D:D...:)))))

Uwagi- na kolejne spotkanie zatrzymam was wszystkich na noc i nikt nie wraca:P:P


Andrzej- sorki za brak rozpalonego kominka ale potem się super palił aż nawet rozpalił do białości i trzeba było przygasić:PPPP


Pisze tak sobie i ledwo widzę klawiaturę...... gadanie do 7 rano i 3 h snu to dla mnie jakiś exrtemalny sport:D
Ale za to jakie przeżycia nad ranem:)))))

Mąż się ze mnie śmieje i niemal turla po ziemi że o 7 próbowałam jakieś fajne drinki robić:D A te dwie na kanapie to już miały dość:P:P
Vero....... niezapomniane historie.... łazi mi po głowie to co mówiłaś
Gosik, z tym korkiem to sama chętnie spróbuje następnym razem :) dykcja dykcja dykcja
Asia.... my to się widzimy niebawem:) mam nadzieję że się odnalazłaś:D
Łucja..... lasko ty moja nieziemska:)))) Siostro zaginiona:)))) Baaardzo mi było miło Cię zobaczyć na żywo:)Porozmawiać i poczuć się jak w domu hehe Ja się mężowi nie dziwię że lekko zazdrosny:)
Ewa może wreszcie założysz to konto na forum co?Ileż można z boku stać i czekać na nie wiadomo jaki cud?



Andrzej.... Andrzej .... Andrzej..... Ty już sam wiesz co:)
Mam nadzieję, że mimo lekkiego spięcia uczestniczek, było miło:)))))
Buziak i do zobaczenia niebawem:))))

Autor:  Vero [ poniedziałek, 17 sty 2011, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

To był weekend pełen wrażeń. Decyzja o wyjeździe zapadła w ostatniej chwili. Rano wyjechałam w podróż i po nieco ponad pięciu godzinach za kółkiem przyszła nagroda w postaci super spotkania.

Zupa była rewelacyjna i będę się dobijać o przepis do skutku ;)

To było istne wariactwo. Rozmowy do upadłego na milion tematów. Zupełnie nie wiem, kiedy zaczęło świtać. Dzięki dziewczyny, było absolutnie niesamowicie.

Powrót był dużo dłuższy, wymagał ode mnie maksymalnej koncentracji na drodze. Nie obyło się jednak bez mandatu, ale nawet on nie był w stanie zburzyć uczucia harmonii, które mi towarzyszyło cały czas.

Oby do zobaczenia :D

Autor:  NIKOLA2006 [ poniedziałek, 17 sty 2011, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

przepis na zupę to jak strogonoff:)
Ale modyfikowany

Zamiast wołowiny schab i nieco karkóweczki drobno posiekanej i obsmażonej( nie solić) Ilość w zależności od gara na zupę.
Jak obsmażysz - ja to zawsze robię w garnku na masle- zalewasz gorąca wodą i duuusisz aż będzie mięciutkie.
Potem dopiero dodajesz nieco soli ale niedużo.
na patelni obsmażasz drobno posiekaną pieczarkę i cebulę( ilośc w zależności od gara i uznania) i tez na maśle( osełka lub cos najbardziej jak masło) Wrzucasz do gara po obsmażeniu ale dopiero jak mięsko miękkie.
Potem 6 wielkich ogórków kiszonych ścierasz na tarce i dodajesz też.
To się razem przegryza i gotuje.

Bierzesz śmietanę 30% słodką 250 lub 500 ml zalezy od garnka , mieszasz z mąką( jak taki garnek jak mój to 3 łyżki) tak aby nie było grudek, potem dodajesz do tego koncentrat pomidorowy( ja daję 2 słoiki łowicza) i dolewasz do tego łyżką wazową gorący wywar, ciągle mieszając..... jak masz sporo ciepłego wywaru z mąką i śmietana i koncentratem to dopiero dolewasz do gara.
Doprawiasz do smaku, ja papryczką, pieprzem sokiem z cytryny.

Taraaaaaa:D
Na stole była wersja light- dla siebie robimy z pieprzem cayene i tobasco:D

Autor:  Łucja2 [ wtorek, 18 sty 2011, 07:59 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

Dziewczyny, było mi bardzo miło Was wszystkie poznać :D
Nasze spotkanie było kolejnym dowodem na to, że internet łączy :D
Trzymam kciuki za powodzenie wszelkich działań w kierunku SZCZĘŚCIA :good:
Mei dziękuję za odstawienie w nocy pod sam dom :rose:
Dwie siostry podbiły moje serce i przypomniały żal do losu, że ja mam braci :placz:
Vero, opowieść o kartach oraz zachwycie w oczach faceta na pewno zapamiętam :ok:
Olu, a Ty już wiesz, co myślę o Tobie :drinks:
A teraz spisuję przepis na zupę, którą jeszcze dziś ugotuję, by i moja rodzina miała jakąś przyjemność z moich wojaży :jupi:

Autor:  Margerytka [ środa, 19 sty 2011, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Spotkajmy się!

Było SUPER:)

Cieszę się, że się z Wami spotkałam :)

Buziaki i uściski :(

Strona 9 z 9 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/